SELAMAT DATANG

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG INI.KALAU ADA YANG TERLEBIH ATAU TERKURANG MAAF DI PINTA.

21 March 2010

Ladung & anak bh.



Tak tau apa nak di postkan dlm blog ni cuma perkembangan ladung ngan anak bh....


....ladung tinggal nak pasang jaring dgn tempat makan minum.
.....anak bh ni dah pandai makan minum sendiri.

8 comments:

  1. salam... cantik ladong bro ni.. berkenan den..

    peja... BH tu singkatan daripada BURUNG HUTAN.. BB .. singakatan daripada BURUNG BARU(burung hutan yg di latih untuk dijadikan pikat/denak..

    tak gitu tuan rumah

    ReplyDelete
  2. wah x mikat laie ekau leko layan baby jer....jom mlaman kat Karatong ahad nie..

    ReplyDelete
  3. wah...dah besar...dah...tahniah bro kerana menjaga anak brg ni sihat begini dan ...cantik ladung nie

    ReplyDelete
  4. A'kum,pertama sekali den ucapkan timo kasih kerana sudi melawat blog yg tak seberapa ni.Walaupun tak byk cerita menarik dlm blog ni sudi jugak melawatnya,sebagai tuanrumah kesudian tuan2 amat dihargai....terharu bro.

    Junaidi....boto kato junaidi tu faizal,den mulo2 pun tak tau jugak lamo2 dah berkawan ngan kaki2 mikat,bru den tau.

    2ez......ekau tak tau 2ez,pueh den tahan tak poi mikat sobab nak siapkan ladung yg bolum jugak siap...hehehe!

    Zul.....alhamdulillah,jadi pulak anak bh tu kek tgn den.Nampak dlm gambar jo cantik zul,klu ekau tgk dokek2 senget benget...hehehe!

    fbaqia ronto....tak terror mano pun bro,asyik duk memikirkan mcm mano nak buek dah 3 minggu tak siap2 laie ni.

    ReplyDelete
  5. salam..
    wah zack....
    ekau ni mmg pandai buat ladong.....
    dah pandai bela ank BH. xlama pandai la buat pesum....

    tahniah zack.....

    ReplyDelete
  6. Salam,tak pandai mano pun din cumo buleh dan yg termampu jo.

    ReplyDelete