SELAMAT DATANG

TERIMA KASIH KERANA SUDI MENGUNJUNGI BLOG INI.KALAU ADA YANG TERLEBIH ATAU TERKURANG MAAF DI PINTA.

05 June 2010

Tembaga Arang??????




Ini kah yg dinamakan tembaga arang???Den pun tak tau,
mintak otai2 dan sahabat yg tau bagi komen pasal
bh ni..........timo kasih.

12 comments:

  1. salam..cantek bb bro...dpt 2-3 kali lg salin blu mmg hensem..ni pndpt den laa bro(org junior dlm memikat)hehe..klo kek sni org pggl bulu arang @patah arang...spesis dogil,bega,hati liat..lasak lambat nak jadi(kno sabar)..tp kalo jd kek tngn,,,dlm laman fight mmg tiptop..bg jo belago tada hal...sbb den da pnh bolo 3 eko bulu cmni...salah seko jibam bb den lg 2 arwah...simpan bro asak jd pikat,,,

    ReplyDelete
  2. slm p-yan....timo kasih.Den akan jago dgn baik dan train dio jadi pikek yg mantap.

    ReplyDelete
  3. salam zack..

    wahhh..dah ada brg mantap..melatop la pasne..penuh pulak la ladung yang baru siap tue.

    ReplyDelete
  4. timo kasih cikgu....tak tau laie cikgu bru amik dari kawan,tu hari dio lotak dlm sgkar dah bunyi dan angguk sakan.Skang den gantung sgkar lyg.

    ReplyDelete
  5. perghhh...untung ekau bro...cantik2...mano den nak cari BH lagu ni...daun tembago suaso ado la..

    ReplyDelete
  6. saya pun tak tahu jenis ape nieh..tapi cantik burung nie zack....

    ReplyDelete
  7. thanks cikgu & zk....bh ni den nak ajar jadi pikat,mulo2 nak ajar bb tanah merah tapi dah kono sobat ngan HB konolah train bh ni pulak...he3.

    ReplyDelete
  8. camnia la bro,,,dalam ladung den bersepah burung camtu,,cumo tggu maso yo cino nak boli rm3 sekor...tak pon buek rondang ghayo...SERTING TEAM

    ReplyDelete
  9. hui....handa boto serting team ni yo...dari ekau jual kek cino tu baik ekau buek rondang jo.

    ReplyDelete
  10. yg macam ni ade jual kat mane tak?~^^

    ReplyDelete
  11. tolong kasi info bagaimana ciri2 vikat yang baik supaya cepat dapat burung

    ReplyDelete
  12. tolong kasi info bagaimana ciri2 vikat yang baik supaya cepat dapat burung

    ReplyDelete